~~~KEMBARA MENCARI ILMU, IDEA, KEBERKATAN YANG MAMPU MEMBAWA AKU KE AL-JANNAH~~~

Khamis, 15 Disember 2011

~~~jiwa mula terasa KACAU~~~

Tak tahu kenapa, jiwa ni rasa tak tenteram sangat.
rasa nak cepat2 balik kampung.
nak tatap wajah mak untuk damaikan hati yang kusut ni.
hanya mak je yang dapat kurangkan jiwa yang kacau ni.

sebulan je lagi aku kena bertahan.
kalau tak ada apa-apa,
14 januari 2012 nanti aku akan bertolak balik ke kampung.
tak sabarnya...

sem ni aku rasa macam tak best sangat,
walaupun banyak kenangan manis yang tercipta.
terutamanya kejayaan drama INFLAKASTA
yang dijangkakan akan dipentaskan di ISTANA BUDAYA.

sem ni juga aku banyak terlibat dalam tugasan berkumpulan yang
membolehkan aku setiasa berkumpul dengan kawan2.
berkongsi kisah duka, suka dan gembira bersama.

tapi.... hati dan jiwa aku tetap KOSONG.
adakah kerana aku gagal mendekatkan diri kepada ALLAH s.w.t?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...